ΣΙΝΕ

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Όταν ήμουν φοιτήτρια πολλές φορές ζούσα με μπισκότα και γιαούρτι" [φωτο]

Η εξομολόγηση πασίγνωστης Ελληνίδας ηθοποιού...
«Μεγάλωσα σε μία οικογένεια που ποτέ τα χρήματα δεν έτρεχαν από τα… μπατζάκια μας. Οι γονείς μου αγωνιζόντουσαν. Έχω μάθει ότι πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα, αλλά εκείνος που χρειάζεται τα λιγότερα. Ξέρω να είμαι αυτάρκης. Μπορώ να ζήσω με ένα γιαούρτι την ημέρα και ένα καφέ.», αναφέρει χαρακτηριστικά η Νίνα Λοτσάρη σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ! και τον Γιάννη Βίτσα.


Σε ερώτηση για το αν της έχει συμβεί, απαντάει: «Όταν ήμουν φοιτήτρια πολλές φορές ζούσα με μπισκότα και γιαούρτι».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis

Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις