ΣΙΝΕ

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

" Μη Σταματήσεις" Ένα τραγούδι αφιερωμένο στους εργαζόμενους της ΕΡΤ!!! (video)

Ένα τραγούδι αφιερωμένο στους εργαζόμενους της ΕΡΤ που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται έγραψε ο Γιάννης Σιδηράς.
Aκούστε το τραγούδι:

Στίχοι:

Εγώ εδώ είδα στο δρόμο αστυνομία, είδα μπάτσο ασφαλίτη στη γωνία
Είδα τα ΜΑΤ να περιμένουν διαταγή απ’ τα υπουργεία
Πριν μπω εδώ είδα στο δρόμο μηχανάκια, φασιστάκια σε στολή και με εξουσία
Είδα ρουφιάνους προβοκάτορες θαρρώ να ξεκινάν σε μια πορεία φασαρία
Και εγώ εδώ, και εγώ εδώ να σε καλώ να μην λυγίσεις
Και εγώ εδώ να σε καλώ όταν τους δεις μη φοβηθείς μη σταματήσεις
Ει μη σταματήσεις, Ει θα τους του νικήσεις

Είδα πριν μπω προσκυνημένους στα κανάλια, είδα το θέατρο το είδα στις ειδήσεις
Είδα εσάς σε μια καρτέλα με αριθμούς τον Πρεπεντέρη να ΄χει κάνει αναλύσεις
Είδα εσάς με αριθμούς να σας μετράν μα πριν σας διώξουν δεν χωράν οι συνειδήσεις
Τι 500, τι είναι χίλιοι, 2000, αφού σας λέω έχουν πει για απολύσεις
Και εγώ εδώ, και εγώ εδώ να σε καλώ να μην λυγίσεις
Και εγώ εδώ να σε καλώ όταν τους δεις μη φοβηθείς μη σταματήσεις
Ει μη σταματήσεις, Ει θα τους του νικήσεις

Μουσική-στίχοι: Γιάννης Σιδηράς

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις