ΣΙΝΕ

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Αποκάλυψη από Μακρυπούλια: Η σχέση μου με τον Χατζηγιάννη είναι ...

Επίσης η Ζέτα για πρώτη φορά αποκαλύπτει γιατί απέφυγε το γάμο και παιδί.
Η Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε για τη σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και για το αν... σκέφτεται να κάνει παιδιά! Αποκαλύπτει ότι η σχέση της με τον Χατζηγιάννη είναι καρμική, είναι μια σημαντική συνάντηση στη ζωή της.

Αυτό που έχει βρει στον τραγουδιστή δεν μπορεί να μας το αποκαλύψει, όμως σίγουρα είναι μια σημαντική συνάντηση στη ζωή της!

«Σε ένα γενικό πλαίσιο, θα σου έλεγα ότι ο Μιχάλης είναι μια πολύ μεγάλη και σημαντική συνάντηση στη ζωή μου. Δεν πιστεύω ότι είναι τυχαίο το ότι είμαστε μαζί. Το γιατί αλλά και το τι έχω ανακαλύψει για μένα μέσα από αυτή τη σχέση, το πώς έχουμε δεθεί και τι έχουμε κοινό είναι θέματα προσωπικά, για τα οποία δεν μπορώ να μιλήσω. Ούτε στη συμβίωσή μας πιέστηκα. Ακόμη και πράγματα που, αν τα έκανε κάποιος άλλος με ενοχλούσαν, αν τα κάνει ο Μιχάλης, δεν με πειράζουν, έχω ήπιες αντιδράσεις. Δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό. Ίσως είναι αυτό που λέμε ταίριασμα».

Ακόμα μίλησε και για τον φόβο της απόκτησης ενός παιδιού:

«Το ότι δεν έχω παντρευτεί και δεν έχω κάνει παιδί, ασυναίσθητα το έχω αποτρέψει εγώ για να συμβεί. Είχα ανέκαθεν ένα φόβο για το γάμο και τα παιδιά»!

parapolitika.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις