ΣΙΝΕ

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Η Νάντια Μπουλέ μιλάει για το ερωτικό της παρελθόν

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε στο περιοδικό «Ηello» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και σε παλαιότερη σχέση που... διατηρούσε, η οποία μάλιστα είχε δει το φως της δημοσιότητας.

«Όταν ήρθε στο φως η σχέση μου κάποια περίοδο και κάλυπτε όλα τα υπόλοιπα, χωρίς να μπορώ να το ελέγξω, έχοντας ξεφύγει από τα όρια, δεν με άγχωνε αλλά με στεναχωρούσε. Με έφερνε σε δύσκολη θέση γιατί συνέβαιναν πολλά σημαντικά πράγματα στην επαγγελματική μου ζωή και υπερκαλύπτονταν με όλα τα υπόλοιπα, που ήταν το πώς ήμουν στην προσωπική μου ζωή. Από αυτή την άποψη, ναι, ίσως και να μου δημιούργησε πρόβλημα», τόνισε στο περιοδικό.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις