ΣΙΝΕ

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Δύσκολες στιγμές περνάει η Ρίκα Διαλυνά

" Δεν μπορώ να πληρώνω τα χαράτσια!"
Για τις δύσκολες στιγμές που περνάει σήμερα όπως και όλοι οι Έλληνες, καθώς δεν έχει να πληρώσει τα...
χαράτσια, μίλησε η Ρίκα Διαλυνά στην εκπομπή JOY.

"Ζω μεταξύ εφορία και τράπεζας, αγωνίζομαι να μην πάω φυλακή. Οι γονείς μου με έπεισαν να κάνω επενδύσεις, επειδή ήμουν και πολύ σπάταλη, και αυτή τη στιγμή έχω πέντε σπίτια, αλλά δεν μπορώ πια να πληρώνω τα χαράτσια… Έχω καταλήξει λογίστρια! Δεν μου είναι ευχάριστο να περνάω τη μέρα μου στην Εφορία"



freegossip

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις