ΣΙΝΕ

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Ποια γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός είχε πλαστές πινακίδες;

Οι πλαστές πινακίδες των αυτοκινήτων φαίνεται πως ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τελευταία! 
Ο λόγος για την ηθοποιό... Δήμητρα Παπαδήμα, σύζυγο του Γιάννη Μποστατζόγλου, οι πινακίδες-μαϊμού με τον αριθμό της ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη που ανακάλυψε και η ίδια τυχαία.
«Πήγα να βγάλω φορολογική ενημερότητα και δεν μου την έδωσαν γιατί λέει είχα εκκρεμότητα με τον Δήμο Χίου από το 2011! Εγώ όμως δεν είχα πάει ποτέ στην ζωή μου στην Χίο» εξομολογήθηκε στο Star η γνωστή ηθοποιός Δήμητρα Παπαδήμα, λέγοντας χαρακτηριστικά πως αυτό που την έσωσε από τα χειρότερα μπλεξίματα ήταν η μάρκα του αυτοκινήτου της!

Η Δήμητρα Παπαδήμα λόγω του περιστατικού κινδύνευσε όχι μόνο να μην πάρει τα χρήματα που της χρωστούσαν από το 2009 αλλά και να χρεωθεί επιπλέον την παράβαση!!!

«Ήμουν έτοιμη να πάω να καθίσω έξω από το γραφείου του Υπουργού δημόσιας τάξης και των Οικονομικών μέχρι να δικαιωθώ. Και ας τα έχανα τα λεφτά μου!» είπε με αγανάκτηση η Δήμητρα Παπαδήμα.

fimes.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: