ΣΙΝΕ

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Κατερίνα Στανίση "Κομμάτια τα μάτια"!!!

Κατερίνα Στανίση "Κομμάτια τα μάτια"
Μουσική Βασίλης Δαραμούσκας / Στίχοι Βαγγέλης Καρατζάνος



Σε πίστεψα σαν να 'σουν εγώ
Σε στήριζα και ήμουν εδώ
Σε ένοιωσα σαν να 'σουν εγώ
Το λάθος μου πως ξέχασα εμένα

Σε πρόσεχα σαν να 'σουν εγώ
Σε φρόντιζα και ήμουν εδώ
Σ' αγάπησα σαν να 'σουν εγώ
Το λάθος μου πως ξέχασα εμένα

Κομμάτια τα μάτια που αγάπησα χθες
Τα θέλω πληγώνουν και σπάνε οι καρδιές
Πως άλλαξες έτσι ξεχνάς τόσα χρόνια
Και φεύγω σαν τραίνο με άδεια βαγόνια

Σε πίστεψα σαν να 'σουν εγώ
Σε λάτρεψα και ήμουν εδώ
Σε γνώρισα σαν να 'σουν εγώ
Το λάθος μου πως ξέχασα εμένα !!!


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις