ΣΙΝΕ

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Γιος Ελένης Μενεγάκη: «Γιατί με ξεφτιλίζεις» [video]

Τι ήταν αυτό, που έκανε τον γιο της Ελένης Μενεγάκη να μιλήσει έτσι στη μητέρα του;
Από την έναρξη της σημερινής της εκπομπής, η Ελένη Μενεγάκη φάνηκε πως...
είχε αρκετά χιουμοριστική διάθεση.

Μιλώντας με τους συνεργάτες της για τα θέματα της εκπομπής, η Ελένη Μενεγάκη θέλησε να τοποθετηθεί και για τον ποδοσφαιρικό αγώνα του Ολυμπιακού, αποκαλύπτοντας σε κοινό και συνεργάτες ένα αστείο γεγονός, μεταξύ της ίδιας και του γιου της.

Όπως δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη «Ο γιος μου όποτε έχει γιορτή, γενέθλια κλπ και τον ρωτάω τι δώρο θέλει μου λέει μια μπάλα. Πριν δέκα μέρες πήγα να πάρω φόρμες για τα κορίτσια μου και λέω ας του πάρω μια μπάλα. Είχε εκατοντάδες. Εγώ διαλέγω με χρώμα. Βρήκα μια και την πήρα. Πάω σπίτι, γυρνάει το παιδί, του λέω χαρούμενη πήγαινε πάνω να δεις τι σου πήρα. Κατεβαίνει με τα μούτρα κάτω και μου λέει «Είναι αστεία αυτά τώρα; Είναι αστεία; Της Μanchester τη μπάλα μου πήρες; 
Σε μένα τον Ολυμπιακό; 
Πώς θα πάω σχολείο με αυτή; 
Με ξεφτιλίζεις;».

Δείτε το βιντεο με την Ελένη Μενεγάκη να περιγράφει τη συνομιλία με τον γιο της:

fimes.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις