ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Έλενα Ράπτη: Παραδέχθηκε τη σχέση της με τον Λούκα Γιώρκα

Με έμμεσο αλλά σαφές τρόπο, η Έλενα Ράπτη επιβεβαίωσε τη σχέση της με τον Λούκα Γιώρκα, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι έχει...
επιλέξει να μην συζητά για αυτή.

Η γνωστή πολιτικός εμφανίστηκε με link στην εκπομπή «Το Πρωινό» το πρωί της Τρίτης 18 Μαρτίου και έπειτα από σχετική ερώτηση του παρουσιαστή Γιώργου Λιάγκα, εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσε τη σχέση της με τον τραγουδιστή.

Δήλωσε όμως ότι νιώθει αμηχανία να μιλά για τα προσωπικά της και ξεκαθάρισε ότι δεν θα ήθελε να επεκταθεί: «Δεν έχει να κάνει με την ιδιότητά μου, ότι επειδή είμαι στην πολιτική δεν πρέπει να μιλάω για τα προσωπικά μου. Δεν νιώθω την ανάγκη αυτή τη στιγμή να κουβεντιάσω δημόσια τα προσωπικά μου, έχει να κάνει με δική μου εσωτερική ανάγκη. Ίσως έχω τρομάξει με την δημοσιότητα που δεν μπορώ να ελέγξω.

Προσπαθώ να είμαι πιο σιωπηλή, χωρίς να κρύβομαι, διακριτική και να μην απασχολώ τον κόσμο με δικά μου θέματα. Δεν νιώθω την ανάγκη να μιλήσω για μένα, νιώθω αμήχανα να το κάνω», είπε η Έλενα Ράπτη θέλοντας με τον τρόπο αυτό να κλείσει τις αναφορές στα προσωπικά της...

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις