ΣΙΝΕ

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ελληνίδα ηθοποιός δηλώνει: «Κλαίω συνεχώς. Χτες έκανα ραντεβού με ψυχολόγο γιατί δεν είμαι καλά»

Μια δύσκολη περίοδο περνά αυτό τον καιρό γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός.
Ο λόγος για την...
Χριστίνα Παππά η οποία αποκάλυψε στην πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου του Alpha: «Δεν ξέρω περνάω μια δύσκολη φάση, στα προσωπικά, τα αισθηματικά μου, παντού. 

Μπήκα σε ένα κομμωτήριο και άρχισα να κλαίω. Το τελευταίο διάστημα κλαίω συνεχώς. Δεν με ενδιαφέρει αν με βλέπουνε εκείνη τη στιγμή. 

Μπροστά στο γιο μου όμως προσπαθώ να το κρύβω, γιατί είναι η αδυναμία μου. Όταν αναλαμβάνεις τις ευθύνες για τα πάντα και πρέπει να προστατεύεις παράλληλα τους γύρω σου. Χτες μάλιστα έκανα ραντεβού με ψυχολόγο, γιατί δεν είμαι καλά. Δεν έχω κανένα θέμα να το πω».

Όσον αφορά στο θέμα με τον Κλαούντιο Κολντεμπέλα, τόνισε: «Το ξέρανε όλοι, το είχαμε πει παλαιότερα πολλές φορές, αν ανατρέξει κάποιος θα το βρει. Εγώ τον αγαπάω ακόμα, του ανάβω κεράκι, ήταν το στήριγμα της ζωής μου. Δεν θέλω να παίρνουν δυο τρεις λέξεις, να τις απομονώνουν και να βγάζουν κάτι άλλο. Θα μπορούσα να κάνω μηνύσεις στα περιοδικά, να το φτάσω στα άκρα, αλλά δεν ήθελα να το κάνω».

gossip-tv.gr
ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις