ΣΙΝΕ

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Παπαδόπουλος: «Μου είπαν έχεις καρκίνο, θα κάνουμε μαγνητική να δούμε αν έχει κάνει μετάσταση»

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ήταν καλεσμένος στο «Πρωινό» και μίλησε μεταξύ άλλων και για την περιπέτεια υγείας που είχε πριν καιρό με το νεφρό του.

Ο ηθοποιός μίλησε ανοιχτά...

για το πρόβλημά του στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά και είπε πως το αντιμετώπισε: «Δεν φοβήθηκα καθόλου... οι γιατροί πιστεύανε ότι έκανα τον γενναίο»! 

Και πρόσθεσε: ««Μου είπαν έχεις καρκίνο και θα κάνουμε μαγνητική για να δούμε αν έχει κάνει μετάσταση, σε πνεύμονες και οστά... και μπήκα με απόλυτη ψυχραιμία. Έχω μάθει να είμαι έτοιμος για όλα» και πρόσθεσε: «Έπιασα τον γιο μου και του είπα «Έχω ένα θέμα αν είναι να μην την βγάλω δεν θα τη βγάλω θα σου πω μερικά πράγματα και θα συνεχίσεις τη ζωή σου»
yahoo.com

ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις