ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΤΡΑΓΙΚΟ: Τι μπορεί να έκανε αυτή η γυναίκα για να την διώξουν από το γυμναστήριο;

Απίστευτη είναι η περίπτωση της 31χρονης εγκυμονούσας, Μελίσσα, όταν πήγε στο γυμναστήριο της περιοχής της στην...
Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ.

Κάθε φορά που πήγαινε να γυμναστεί φορούσε ένα τοπ με κολάν, όμως την συγκεκριμένη φορά δεν της το επέτρεψαν, εξαιτίας του κώδικα ενδυμασίας που έχουν στο γυμναστήριο.

Όταν μπήκε μέσα, μια γυναίκα από το προσωπικό του γυμναστηρίου της ζήτησε να φύγει γιατί φαινόταν η φουσκωμένη κοιλιά της και, όπως χαρακτηριστικά είπε, "κρεμόταν έξω". Η ίδια λέει: "Πήγα στο γυμναστήριο να γυμναστώ όπως κάθε μέρα, αλλά πρώτη φορά η κοιλιά μου ήταν τόσο εμφανής. Ήμουν στον διάδρομο, όταν μια γυναίκα από το προσωπικό μου ζήτησε να φύγω, γιατί παραβιάζω τον ενδυματολογικό κώδικα του γυμναστηρίου. Μάλιστα μου είπε ότι η κοιλιά μου κρέμεται έξω και πρέπει κάπως να την καλύψω. Φυσικά και κρέμεται έξω, της είπα, αφού είμαι έγκυος"!

Η Μελίσσα ακύρωσε την συνδρομή της στο γυμναστήριο καθώς δεν της αρέσει να πηγαίνει κάπου, όπου αισθάνεται άσχημα για τον εαυτό της, ενώ προσπαθεί να διατηρήσει την φόρμα της. Οι υπεύθυνοι του γυμναστηρίου από την πλευρά τους αρνούνται το γεγονός και δηλώνουν ότι δεν της ζήτησαν να φύγει, αντιθέτως της πρόσφεραν δωρεάν ένα άλλο μπλουζάκι για να μπορέσει να ολοκληρώσει την προπόνηση της.

strοumfαki

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις