ΣΙΝΕ

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΠΑΝΟΣ ΓΑΛΗΝΟΣ ft ΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ - "ΛΑΘΗ ΚΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ" - Νέο τραγούδι

Μουσική-Στίχοι : ΠΑΝΟΣ ΓΑΛΗΝΟΣ
Ενορχήστρωση-Προγραμματισμός : Δημήτρης ΧατζηγαλήνηςΚιθαρες-mix mastering: Μαντόγλου Βασίλης


Μίξη, ηχογράφηση, mastering : Studio Diva

Λάθη κι Αμαρτίες
Μου λέγαν φίλοι μου παλιοί
στα ξαφνικά πως θα με βρει
Μου λέγαν πως ο έρωτας περνάει
μια άλλη αγάπη όταν ξεκινάει

Τα ίδια μου 'λεγαν κι εμένα
δεν πίστευα ποτέ κανένα
Τον έρωτα μισούσα από παιδί
τα βέλη του με πλήγωσαν πολύ

Κι ήρθες δυνατά να μου φωνάξεις
ξύπνα φίλε πρέπει να αλλάξεις
Κι ήρθες τα παλιά να μου θυμήσεις
Λάθη κι αμαρτίες μου να σβήσεις

Τις νύχτες ψάχνω να τη βρω
το βλέμμα μου στο κινητό
Ουρλιάζει η μοναξιά σαν το αγρίμι
στα χέρια της κατάντησα συντρίμμι


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις