ΣΙΝΕ

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Κατερίνα Τερζοπούλου - Με σένα πλάι μου (New promo 2014)

Η Κατερίνα Τερζοπούλου συνεχίζοντας την συνεργασία της με την InSideOut music web promotion επιστρέφει με ένα δυνατό τραγούδι που σε κερδίζει από το πρώτο κιόλας άκουσμά του.


Πιο ώριμη και σίγουρη από ποτέ μέσα από την μόνιμη πλέον συνεργασία της με τον μουσικοσυνθέτη - παραγωγό - ενορχηστρωτή της Νίκο Τερζή και την νέα της δισκογραφική στέγη XRC RECS USA μας παρουσιάζει το νέο της digital single με τίτλο "Με σένα πλάι μου" σε Pop – Rock ύφος με έντονη καλοκαιρινή διάθεση και στίχο του νέου και δυναμικά ανερχόμενου στιχουργού Γιάννη Φωτάκη θέλοντας να μας παρασύρει να ζήσουμε μιά καλοκαιρινή περιπέτεια και να συνεχίσει την ανοδική της πορεία στα μουσικά δρώμενα της χώρας.

Εμείς της ευχόμαστε μέσα απ’την καρδιά μας καλή επιτυχία!!!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
Η Κατερίνα Τερζοπούλου επιστρέφει δυναμικά με ένα τραγούδι άκρως καλοκαιρινό κι ευχάριστο με τίτλο «Με σένα πλάι μου».

Πότε κυκλοφόρησε το συγκεκριμένο τραγούδι και ποιοι το υπογράφουν;
Επιλέξαμε με την εταιρία επικοινωνίας μου, την InSideOut Music, να κυκλοφορήσουμε το ‘’Με Σένα Πλάι μου ‘’ αρχές καλοκαιριού και αυτό γιατί οι στίχοι αλλά και η μουσική είναι εφόδια για έναν άκρως καλοκαιρινό έρωτα … Έτσι λοιπόν, την 1η Ιουνίου κυκλοφόρησε το << Με Σένα Πλάι μου >> μέσα από τη νέα μου δισκογραφική στέγη XRC/RECS . Στο τραγούδι αυτό υπογράφουν, ο Νίκος Τερζής, σε μουσική και ενορχήστρωση, ενώ στους στίχους, ο Γιάννης Φωτάκης.

Πότε έγινε η αρχή για σένα και ποιες οι μέχρι τώρα συνεργασίες σου;
Η επαγγελματική αρχή για εμένα ήταν λίγο μετά την ενηλικίωση μου. Όταν ένας μεγάλος και σημαντικός μουσικοσυνθέτης της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας, ο Νίκος Τερζής, εμπνεύστηκε από την φωνή μου και δημιούργησε ένα πρωτοποριακό συγκρότημα-ντουέτο για τα ελληνικά δεδομένα τις Chaotic Angels, με ηχόχρωμα Pop-Rock Ελληνόφωνο. Δυστυχώς το ντουέτο αυτό δεν άντεξε στο χρόνο αλλά και στις απαιτήσεις . Το ευτυχές για εμένα είναι πως ο Νίκος Τερζής επέμενε στο ταλέντο μου και συνέχισε να επενδύει μουσικά πάνω στην φωνή μου έχοντας έως και σήμερα όλα μου τα τραγούδια με την υπογραφή του . Μια συνεργασία που ξεχωρίζω μέχρι τώρα είναι η φιλική συμμετοχή του rapper, Bo Fugitive στο τραγούδι μου ‘’Δε Με Πιάνεις’’ και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό.

Ποια εφόδια πρέπει να έχει ένας νέος καλλιτέχνης για να διακριθεί σε ένα χώρο με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό;
Όλα αρχίζουν από την αγάπη για την τέχνη . Θεωρώ πως είναι το ποιο σημαντικό εφόδιο για έναν καλλιτέχνη. Στην συνέχεια πρέπει να υπάρχει ο στόχος για να ξέρεις μέχρι που θέλεις να φτάσεις. Έπειτα οι σωστές μουσικές γνώσεις είναι ένα γερό όπλο για να αναβαθμίσεις το ταλέντο σου και να πατάς ποιο σίγουρα σε κάθε σου βήμα, χωρίς ανασφάλεια. Λόγο μεγάλου ανταγωνισμού, ΝΑΙ, χρειάζεται γερό στομάχι γιατί στην Ελλάδα η μουσική είναι ένας πολύ δύσκολος τομέας. Φυσικά μην ξεχνάμε την υπομονή αλλά και την επιμονή για το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο δρόμος της επιτυχίας είναι πολύ μεγάλος.

Υπάρχει κάτι άλλο για σένα πέρα από το τραγούδι; Κάποιες σπουδές ή, άλλο επάγγελμα;
Η αλήθεια είναι πως ναι, έχω σπουδάσει δημοσιογραφία και χορό αλλά όχι για να τα ακολουθήσω ως επαγγέλματα αλλά για να εμπλουτίσω τα εφόδια για το όνειρό μου (τη μουσική) … Η δημοσιογραφία, με βοήθησε πάρα πολύ στην επικοινωνία μου με τον κόσμο κάθε φορά που βρίσκομαι στη σκηνή και τραγουδάω. Ο χορός, για να μπορώ και με κίνηση να ακολουθώ την μουσική που ερμηνεύω . Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει κάτι άλλο πέραν της μουσικής.

Προβλέπονται εμφανίσεις μέσα στο καλοκαίρι;
Αν και είναι κάπως δύσκολο γιατί είναι περίοδος που βρίσκομαι στο στούντιο για να υλοποιήσω το νέο μου τραγούδι, που θα κυκλοφορήσει τέλη Σεπτεμβρίου και αυτό απαιτεί αρκετές ώρες. Παρόλα αυτά, αρχές Αυγούστου ξεκινάνε διάφορα Live σε Beach Bar της Αθήνας.

Σ’ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία.
Και εγώ σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την υπέροχη και φιλική κουβέντα μας 

Καλό Καλοκαίρι!!!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις