ΣΙΝΕ

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΕΛΗΣ - ΕΙΣΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ New promo 2014

O Θοδωρής Πανέλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην πόλη της Καβάλας στις 25/07/1983. 
Εκεί έζησε τα νεανικά του χρόνια, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και ξεκίνησε την καλλιτεχνική του καριέρα.

Από τα οκτώ του χρόνια παρακολουθεί μαθήματα κλασσικής κιθάρας στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας και μαθήματα κλασσικού τραγουδιού, ενώ στα δεκατέσσερα του χρόνια συμμετέχει και κερδίζει την 1η θέση στους Πανελλήνιους Μαθητικούς Αγώνες Μουσικής το 1997 στην Αθήνα με τη μουσική ορχήστρα του 2ου Γυμνασίου Καβάλας. 

Έχει συμμετάσχει δύο φορές στο Fame Story, όπου και έφτασε στα τελικά του μουσικού διαγωνισμού. 
Τα κύρια ενδιαφέροντα του σχετίζονται με τη μουσική και το τραγούδι, αφού εκεί αφιερώνει τον περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο του, παίζοντας μουσική και συνθέτοντας τραγούδια. Παρακολουθεί τα καλλιτεχνικά δρώμενα και ενημερώνεται συνεχώς ώστε να συμμετέχει ενεργά σε αυτά. 

Με πάρα πολλές εμφανίσεις σε διάφορα νυχτερινά μαγαζιά είχε την τιμή να συνεργαστεί με καλλιτέχνες πρώτης γραμμής, όπως Σταμάτη Γονίδη, Βασίλη Καρρά, Κατερίνα Στανίση, Νίκο Μακρόπουλο, Θάνο Πετρέλη, Ζιγκ-Ζαγκ, Θοδωρή Παούνη, Φούλη Τζελέπη κ.ά. 

Το 2014 είναι το έτος στο οποίο προβαίνει στη συλλογή υλικού για τη δημιουργία της πρώτης του δισκογραφικής δουλειάς, με τραγούδια δικής του δημιουργίας αλλά και του αδελφού του. 
Το “Είσαι ο λόγος” είναι το πρώτο κομμάτι που ακούγεται διαδικτυακά (you-tube) με μεγάλη επιτυχία.

youtube.com

Στίχοι - Lyrics

Ανάβω τσιγάρο για σένα απόψε 
Και θέλω να τρέξω να ρθω να σε βρω
Στη σκέψη μου είσαι ακόμα ένα βράδυ 
Η τρέλα με πιάνει στο νου μου κενό
Για σένανε νιώθω μοιραία μια έλξη 
Και ξέρω πως είναι αυτο δυνατό
Αυτη η είναι αλήθεια πως μέσα μου είσαι
Βαθιά στη καρδιά μου μικρό μυστικό...

Είσαι ο λόγος που θέλω να υπάρχω
Είσαι η σκέψη μου κάθε πρωί
Είσαι η μόνη που θέλω να δίνει 
Το παλμό στη δική μου ζωή
Έν' αστέρι που λάμπει για μένα 
Στο σκοτάδι το φως μου εσύ
Είσαι η μόνη αλήθεια που έχω 
Είσαι η σκέψη μου κάθε στιγμή...

Τα μάτια σου είδα μονάχα δυο μέρες 
Μα ήταν οι μέρες αυτες μαγικές
Εσύ μου γελούσες στ' αστέρια πετούσες 
Κι εγώ έτρεχα πίσω σου να ρθω να σε βρω
Εσύ με ρωτούσες εγώ σου απαντούσα 
Και ήτανε τέλεια αυτη η στιγμή 
Μα κράτησε λίγο μονάχα δυο μέρες 
Μετά χωριστήκαμε και τώρα σιωπή...

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις