ΣΙΝΕ

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Σοκ: Παίκτης του Big Brother φορέας του HIV

51χρονος πρώην παίκτης αποκάλυψε ότι τα τελευταία τρία χρόνια είναι φορέας!!!
O Dick Donato είχε πάρει μέρος στο παιχνίδι το 2011 και εξομολογήθηκε ότι έμαθε ότι είναι φορέας κατά τη διάρκεια των...

γυρισμάτων: «Οι παραγωγοί ήρθαν και μου είπαν πως κάτι δεν πήγαινε καλά με τις εξετάσεις του αίματός μου. Είχαν κάνει δυο test για HIV. Το ένα είχε βγει θετικό, και το άλλο αρνητικό».

Η εξέταση επαναλήφθηκε και το αποτέλεσμα ήταν δυστυχώς θετικό.

Ο Donato προσέθεσε: «Όταν μου το ανακοίνωσαν, μούδιασα. Μου έδωσαν ένα αυτοκίνητο και έφυγα για να ανακοινώσω τα νέα στη μητέρα μου».

Πώς το ανακοίνωσε στη σύντροφό του: «Κάναμε μια μεγάλη συζήτηση. Φοβόμουν πως θα φρικάρει, αλλά έδειξε μεγάλη κατανόηση».

ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις