ΣΙΝΕ

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Η εξομολόγηση ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥ Έλληνα ηθοποιού: «Ίσως να μη χρειαζόταν να δηλώσω ότι είμαι gay» !

Ένας άνθρωπος ελεύθερος, ακομπλεξάριστος, χωρίς “πρέπει” και κανόνες ακολουθεί το μονοπάτι της ζωής του και ακροβατεί συχνά-πυκνά στο δρόμο της καρδιάς χωρίς να φοβάται μην πέσει και χτυπήσει!



Ο αγαπημένος ηθοποιός μιλά στο YOU και τον Γιώργο Μπέζα μεταξύ άλλων και για τα προσωπικά του!


Μετάνιωσες που μίλησες για τη σεξουαλικότητά σου;
Δεν μετάνιωσα, άλλα τώρα που το σκέφτομαι ίσως και να μη χρειαζόταν.

Ο έρωτας τι ρόλο έπαιξε στη ζώη σου;
Δεν του έχω δώσει ρόλο. Άμα είναι μάγκας θα τρυπώσει στο θίασό μου!

Τώρα στα προσωπικά σου πώς είσαι;
Με πολλούς νέους και πολύ κάλους φίλους Βορειοελλαδίτες.

Γυναίκα σε έχει ερωτευτεί;
Νομίζω με την τωρινή μου εικόνα έχω περισσότερες επιτυχίες. Βγάζω και αυτό το ώριμο, αυτό το “ξέρει τι θέλει” και ίσως κάποιες παραπλανηθούν… Παρακαλώ προειδοποιήστε τες!

Ένιωσες το ρατσισμό ως gay;
Κάνω μόνο καλές παρέες.

Ο λόγος όπως καταλάβατε για τον Χρήστο Σιμαρδάνη.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις