ΣΙΝΕ

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΙΤΕ: O Αρναούτογλου δεν ξέρει αν ζω ή αν υπάρχω. Με ξεζούμισαν και με πέταξαν...

Η γνωστή τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εφημερίδα «Espresso», μεταξύ άλλων, μίλησε για όλους εκείνους που περίμενε στα δύσκολα να τη στηρίξουν, αλλά τελικά της γύρισαν την πλάτη...

«Εγώ έτρεχα για όλους. Με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν να πάω στις εκπομπές τους για να τους στηρίξω. Και πήγαινα. Όμως πού ήταν όλοι αυτοί όταν εγώ χρειαζόμουν στήριξη; Πού ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που σήμερα δεν ξέρει αν ζω ή αν υπάρχω; Ο Αρναούτογλου, ο οποίος δεν με έχει καλέσει στην εκπομπή του. Παλιά ήμουν καλή και τώρα όχι; Που για χάρη του τσακώθηκα με την Ελένη Μενεγάκη!», είπε χαρακτηριστικά, και συνέχισε «Με έπαιρναν τηλέφωνα από την εκπομπή της Ελένης και έλεγα "όχι, δεν έρχομαι, επειδή θα πάω στον Γρηγόρη". Και δεν είναι μόνο αυτός... Όσους στήριξα, αποδείχτηκαν αχάριστοι και τους λυπάμαι. Με ξεζούμισαν και με πέταξαν» είπε μεταξύ άλλων η Έφη Θώδη

Ακόμα, η τραγουδίστρια έστειλε ένα μήνυμα σε όλους όσους την παράτησαν την εποχή που περνούσε δύσκολες στιγμές, λέγοντας «Θέλω λοιπόν όλοι αυτοί να γνωρίζουν ότι δεν τους έχω καμία απολύτως ανάγκη... Εγώ έχω το παιδί μου, την περιουσία μου, τη δουλειά μου, φίλους που με αγαπούν και -πάνω απ' όλα- τον κόσμο που τόσα χρόνια είναι δίπλα μου. Είμαι καλά και άνοιξα τα μάτια μου, απέκτησα τη δύναμη να απομακρύνω από κοντά μου ό,τι με χαλάει, αλλά και αυτούς που με εκμεταλλεύονταν. Τέρμα, έως εδώ ήταν!

Η Εφη Θώδη από την περιπέτειά της επέτρεψε πιο δυνατή και καλύτερη από ποτέ».







24wro.eu
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις