ΣΙΝΕ

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Ο Θεσσαλονικιός Γιάνης Βαρουφάκης! (φωτογραφίες)

Ανταμώνω με τον Πασχάλη Μαυρέλη στη Συγγρού και τον βάζω να ποζάρει σαν να είναι ο Γιάνης Βαρουφάκης. Που είναι φτυστός, απαράλλακτος, σαν δίδυμος αδελφός.
«Έχω βρει τον μπελά μου με την ομοιότητα, με σταματάει κόσμος στο δρόμο και μου δίνει συγχαρητήρια. Μου εύχονται δύναμη και μου λένε μπράβο. Έχω μπλέξει σου λέω, κυκλοφορώ και με δαχτυλοδείχνου, σαν κλέφτης κινούμαι, κάπου καταντά κουραστικό πλέον».

Στην αρχή είχε πλάκα η ομοιότητα, πολύ δε περισσότερο στην ταβέρνα της πλατείας Άθωνος όπου εργάζεται ο Πασχάλης και οι πελάτες έμεναν κάγκελο, καθώς τους έπαιρνε παραγγελία και τους σέρβιρε σουτζουκάκι και τυροκαυτερή ο «υπουργός οικονομικών» αυτοπροσώπως. Κι αν ο Πασχάλης δεν ήταν αυτό το σεμνό, χαμηλόφωνο και ήσυχο παιδί, αλλά χαβαλετζής ολκής, θα το γλεντούσε δεόντως. 
Θα έμπαινε στα μπαρ και θα τον δόξαζαν, θα έβγαζε λόγους στην Αριστοτέλους και θα προξενούνταν κοσμοσυρροή, δεν είναι και τόσο δύσκολο αυτές τις μέρες με τη δημοτικότητα του original Βαρουφάκη στα ύψη, να δημιουργήσει τζέρτζελο και πανικό. Αλλά ο Μαυρέλης είναι ένα ήσυχο πλάσμα. Γνωριζόμαστε χρόνια, φανατικοί βιβλιόφιλοι και οι δυο μας, ανταμώνουμε στις λογοτεχνικές παρουσιάσεις. Όταν του πρότεινα να τον φωτογραφήσω, στην αρχή αντιστάθηκε, όμως τον έπεισα, αρκεί αυτά που θα γράψω να μην είναι ούτε λολ, ούτε τρολ.
Είναι εύκολο να γελάσεις τους ανθρώπους στις μέρες μας, με ένα καλό φωτομοντάζ και μια χαλκευμένη, στημένη, παράφορη πόζα που τη λεζαντάρεις όπως θέλεις, όρεξη να έχεις και ο πανικός του viral θα σηκώσει κύματα. «Παρεμπιπτόντως μου είναι συμπαθής, αν και θα τον ήθελα σε άλλο κόμμα, πιο φιλοευρωπαϊκό και λιγότερο εθνολαϊκιστικό», είναι οι μόνες δηλώσεις που καταφέρνω να του αποσπάσω, καθώς οι ανά την οδό Συγγρού διαβάτες κοιτούν «τον υπουργό» με σέβας, μπερδεμένοι από το αν όντως περπατούν στη Θεσσαλονίκη ή αίφνης μια χωροχρονική δίνη τους απήγαγε και τους ξέβρασε στη Βρυξέλλα!

Ούτε λολ, ούτε τρολ επομένως! Ο Πασχάλης Μαυρέλης πάει να πιάσει δουλειά στην πλατεία Άθωνος κι εγώ να «ανεβάσω» το θεματάκι στην εφημερίδα. Και από τις οθόνες με τη διαπραγμάτευση live, ο πραγματικός Βαρουφάκης στα ζόρια και τους ελιγμούς. Είναι ωραίο που είμαστε εμείς κι όχι κάποιος άλλος, ε, Πασχαλάκο; Για αυτόν το λόγο δεν παραθέτω ούτε το όνομα της ταβέρνας που δουλεύει, ούτε περισσότερα προσωπικά στοιχεία! Ο Πασχάλης Μαυρέλης δεν επιθυμεί να βγει στην τιβί, ούτε να δώσει συνεντεύξεις με λεζάντα «εγώ ο σωσίας».

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
athensvoice.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις