ΣΙΝΕ

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΡΑΓΙΣΑΝ ΚΑΡΔΙΕΣ ! Τα σπαρακτικά λόγια της Βέφας στην κηδεία της Άντζυς…

ΤΡΑΓΙΚΗ ΦΙΓΟΥΡΑ Η ΒΕΦΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ – Κατέρρευσε μέσα στην εκκλησία!

Συντετριμμένη για το θάνατο και του δεύτερου παιδιού της είναι η Βέφα Αλεξιάδου…
Όπως σας έγραψε το star.gr σε αποκλειστικό του φωτορεπορτάζ, η τραγική μητέρα συνόδευσε το μεσημέρι της Τετάρτης τη μεγαλύτερη κόρη της, Άντζυ, στην τελευταία της κατοικία, τέσσερις μήνες μάλιστα μετά το θάνατο της Αλεξίας.

Φορώντας μαύρα ρούχα και κουκουλωμένη με μια μαύρη εσάρπα η αγαπημένη τηλεμαγείρισσα ράγισε τις καρδιές όλων όσοι ήταν στο κοιμητήριο της Νέας Ερυθραίας για να πουν το τελευταίο «αντίο» στην Άντζυ που έφυγε στα 54 της χρόνια νικημένη από τον καρκίνο.

«Θεέ μου, μου πήρες και τα δυο παιδιά μου… Δώσε μου δύναμη να σταθώ στις εγγονές μου… Γιατί Θεέ μου; Γιατί;» είπε με σπαρακτική φωνή και άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο πάνω στο μνήμα της!

Καταβεβλημένη από τον πόνο της η κα Βέφα δεν θέλησε να μιλήσει στους δημοσιογράφους ενώ προσπάθησε να αποφύγει και τις κάμερες μπαίνοντας από την πίσω είσοδο.


ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις