ΣΙΝΕ

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: …40 χρόνια γάμου!

Μετά από 40 χρόνια γάμου το ζευγάρι αποφάσισε να μιλήσει ειλικρινά ο ένας με τον άλλον.
– Πες μου Θανάση πόσες φορές με απάτησες ως τώρα;...
 
– Τρεις φορές Τασία μου. 
– Πότε και με ποιες; 
– Η πρώτη ήταν με την αδερφή της κουμπάρας μας της Νίτσας, την Έφη τότε που έκανες εγχείρηση στο στομάχι σου και έμεινες 15 μέρες στο νοσοκομείο. 
– Η δεύτερη; 
– Ήταν με την κόρη της γειτόνισσάς μας την 19χρονη Καιτούλα, όταν έλειπες στην αδερφή σου στην Γερμανία για 1 εβδομάδα. 
– Και η τρίτη; – Όταν αρρώστησε η μητέρα σου και πήγες στο χωριό για ένα μήνα, είχα γνωρίσει μια τηλεφωνήτρια και …….τώρα είναι σειρά σου γυναίκα να μου πεις. 

– Κι εγώ άντρα μου τρεις φορές σ απάτησα. 
– Η πρώτη ήταν όταν ήσουν στο Πανεπιστήμιο και είχες έναν καθηγητή που σʼ έκοβε στο ίδιο μάθημα συνεχώς για δυο χρόνια. 
– Λοιπόν; 
– Πως νομίζεις ότι πέρασες το μάθημα; 
– Η δεύτερη; 
– Όταν ήσουν φαντάρος και είχες έναν λοχαγό που σε τάραζε στην φυλακή και στην αγγαρεία
– Ναι…. – Πως νομίζεις ότι απολύθηκες κανονικά; 
– Και η τρίτη;
 – Όταν έβαλες υποψηφιότητα για πρόεδρος στο χωριό και μας έλειπαν 600 ψήφοι; – ………. 
– Πως νομίζεις ότι έγινες πρόεδρος;

sarotiko.grΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: