ΣΙΝΕ

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Το «τερμάτισε» ο Σπαλιάρας: Το τηλεφώνημα της Μέρκελ και όλα όσα συζήτησαν

Μία νέα δήλωση που θα συζητηθεί έκανε ο Γιάννης Σπαλιάρας, αφού μετά από αυτή με τις 4.000 γυναίκες τώρα υποστηρίζει ότι του τηλεφώνησε η Μέρκελ. 


«Με πήρε τηλέφωνο γιατί είχα δηλώσει ότι η μόνη γυναίκα που δε θα πήγαινα μαζί της είναι αυτή και νόμιζα ότι πήρε να μου ζητήσει το λόγο. 
Μου μίλησε στα γερμανικά γιατί ξέρει ότι μιλάω κι εγώ γερμανικά, αν και είναι περιορισμένα. 

Από το άγχος μου που άκουσα τη φωνή της τρελάθηκα, της απολογήθηκα και της ζήτησα να μιλήσουμε στα αγγλικά. Αυτή μου είπε «ναι» της λέω «χίλια συγγνώμη για αυτό που είπα ότι δε θα πήγαινα μαζί σου, θα το ξανασκεφτώ γιατί μου αρέσουν οι δυναμικές γυναίκες και οι γυναίκες με πυγμή»

Και μου λέει «Γιάννη, δε σου τηλεφώνησα για αυτό, μην απολογείσαι. «Είδα τον ντόρο που έγινε με τις 4000 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι συμπατριώτες σου κάποιοι το αμφισβητούν, αφού υποτίθεται οι σύγχρονοι Έλληνες μόνο σε αυτό είστε καλοί.» δήλωσε με χιούμορ στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη «Με το καλημέρα σας».

govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις