ΣΙΝΕ

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Λευκωσία: «Με βίαζαν ο κύριος και η κυρία στο σπίτι που εργαζόμουν»

Ζήτησα από άνθρωπο εμπιστοσύνης να μεταφράσει για σας τη δική μου ιστορία-γολγοθά που έζησα τα τελευταία 3 χρόνια όταν εργαζόμουν ως οικιακή βοηθός σε σπίτι...
γνωστού επιχειρηματία.

Γεια σας,

Μετά από συστάσεις προσλήφθηκα το 2012. 

Ο μισθός ήταν πενιχρός αλλά δέχτηκα μετά από υπόσχεση πως στους 6 μήνες θα έπαιρνα αύξηση.

Στην αρχή το αφεντικό και η γυναίκα του μου συμπεριφέρονταν πολύ καλά και φαίνονταν πολύ ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μου. Ξυπνούσα στις 5 το πρωί, καθάριζα το σπίτι, περιποιόμουν τον κήπο, σιδέρωνα, τους έπλενα τα αυτοκίνητα και πολλές νύχτες έμενα ξύπνια ως τα ξημερώματα και περιποιόμουν αυτούς και τους καλεσμένους τους.

Όταν πέρασε το διάστημα των 6 μηνών είχα πάρει και την αύξηση που μου υποσχέθηκαν κάτι που με χαροποίησε πολύ. Μπορούσα επιτέλους να στέλνω αρκετά χρήματα στην οικογένεια μου.

Ένα μεσημέρι καθώς σέρβιρα το φαγητό ένιωσα το χέρι του αφεντικού μου να με χαδεύει στον πισινό. Σοκαρισμένη τραβήχτηκα πίσω και συνέχισα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Δεν ήθελα να δημιουργηθούν προβλήματα και προφασιζόμενη πως δεν ένιωθα καλά πήγα στο δωμάτιο μου.

Είχα ακούσει πολλές ιστορίες από άλλες κοπέλες ότι αυτό γίνεται συχνά μεταξύ αφεντικού και προσωπικού έτσι αποφάσισα να το προσπεράσω.

Την επομένη κιόλας μέρα και ενώ ήμουν στην κουζίνα ετοιμάζοντας πρωινό, με πλησίασε πάλι το αφεντικό. Μου είπε να μην τον φοβάμαι και πως αν ήμουν καλή μαζί του θα μου έδινε περισσότερα χρήματα.

Για λίγες μέρες όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι εκείνο το βράδυ...Το αφεντικό με φώναξε στο γραφείο του. Με τρεμάμενα χέρια άνοιξα την πόρτα και προς μεγάλη μου έκπληξη τον αντίκρυσα εντελώς γυμνό! Πάγωσα..δεν ήξερα τι να κανω. Η γυναίκα του κοιμόταν στο διπλανό δωμάτιο!

Με πλησίασε και άρχισε να με χαδεύει στο στήθος. Μου είπε πως είμαι πολύ όμορφη και πως πάντα του άρεσαν οι μελαχρινούλες. Άρχισε να μου βγάζει τα ρούχα σαν λυσσασμένος ψιθυρίζοντας μου πως θα πληρωνόμουν καλά.
Με πέταξε στην κυριολεξία στο πάτωμα και σχεδόν με βίασε. Λέω "σχεδόν" επειδή δεν αντέδρασα. Φοβόμουν να φωνάξω και από την άλλη δεν ήθελα να χάσω τη δουλειά μου. Τα χρήματα που μου υποσχέθηκε ήταν πολλά..

Την επομένη μέρα και ενώ ξεκουραζόμουν, με φώναξε ξανά. Βρισκόταν στο σαλόνι αυτή τη φορά. Πάλι γυμνός!

Προς μεγάλη μου έκπληξη δεν ήταν μόνος! Δίπλα του καθόταν και η γυναίκα του γυμνή επίσης!!! Μου έγνεψαν να πάω κοντά τους και όταν κάθισα στον καναπέ η κυρία όρμηξε πάνω μου με μανία. Μου έκανε ένα σωρό πράγματα που ντρέπομαι μα αναφέρω. Ο κύριος κοιτούσε απλά χωρίς να συμμετέχει. Άφησε την γυναίκα του να εκτονώσει τις αρρωστημένες της ορέξεις πάνω στο κορμί μου..

Από τότε ζούσα αυτό το μαρτύριο σχεδόν καθημερινά. Πότε με τον κύριο, πότε με την κυρία πότε και με τους δύο. Είχαν γίνει πολύ βίαιοι μαζί μου, έπρεπε να το σταματήσω χωρίς να κινδυνεύω να απελαθώ.

Άντεξα μέχρι τα μέσα του 2015 και αφού είχα ήδη μαζέψει αρκετά χρήματα ζήτησα βοήθεια από άνθρωπο της εμπιστοσύνης μου ο οποίος μου βρήκε άλλο σπίτι. Τα χρήματα είναι πολύ λιγότερα αλλά τα βγάζω πέρα χωρίς να είμαι αναγκασμένη να υποκύπτω στις αρρωστημένες ορέξεις κανενός.

Φίλοι με πιέζουν να καταγγείλω και τους δύο όμως φοβάμαι πως λόγω της κοινωνικής τους τάξης θα έχω προβλήματα.

Προσπαθώ να αφήσω πίσω μου αυτή την εμπειρία και να συνεχίσω τη ζωή μου κανονικά. Όσο γίνεται δηλαδή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις