ΣΙΝΕ

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΑΤΑΛΑΣ «ΚΑΙ ΘΑ 'ΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ»

Ο νέος αλλά ταλαντούχος τραγουδιστής Θανάσης Μπατάλας, μας παρουσιάζει το πρώτο του single «Και Θα 'Μαι Εντάξει», ένα εκρηκτικό κομμάτι με σύγχρονο ποπ-ροκ ήχο που σίγουρα θα αγαπήσετε!

Τη μουσική του κομματιού υπογράφει η Μαριέττα Καρέλλα, ενώ τους στίχους η Έυη Καρέλλα.
Ενορχήστρωση: Δημήτρης Δαλαμίτρας
Παραγωγή: Θεόδωρος Κωστάκης



Δείτε εδώ το video clip. https://www.youtube.com

Λίγα λόγια για τον Θανάση Μπατάλα
Ο Θανάσης Μπατάλας είναι επαγγελματίας μουσικός. Γεννήθηκε στην Κατερίνη Πιερίας, απ’ όπου και ξεκίνησε τα πρώτα του μουσικά βήματα.

Στην προσπάθειά του να αποκτήσει τη δική του μουσική ταυτότητα δουλεύει από μικρή ηλικία και πραγματοποιεί ζωντανές εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα.

Επιστέγασμα αυτής της προσπάθειας είναι η επίσημη κυκλοφορία του single «ΚΑΙ ΘΑ 'ΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ» digitaldingle, συνεχίζοντας παράλληλα τις προγραμματισμένες ζωντανές εμφανίσεις του στην Κατερίνη και σε όλοι την περιφέρεια.

ΣΤΙΧΟΙ - LYRICS
Γίνε λόγος και αφορμή,
χτύπος γίνε της καρδίας μου,
δώς μου κορμί και αναπνοή,
δώς μου ζωή σε ένα φιλί και θα μαι εντάξει.............

Για να μαι εντάξει.........
δώς μου εσύ έρωτα να δικαιολογησω
φτιάξε μου όνειρο να ζήσω και μια ζωή
θα σου χαρισω..
Γινε ταξιδι που ποτε δεν τελειωνει,
γινε αγαπη που ποτε δεν παλιωνει
δυο λογια πες οχι ξανα αλλες σιωπες
και θα μαι ενταξει.....

Δως μου φλογα στο κορμι,
καψε καθε κυτταρο μου βγαλε μου κατι μαγικο,
να μ αγαπας οπως και εγω και θα μαι ενταξει.....

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις