ΣΙΝΕ

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Λίγο ακραίο αλλά το είπε... «Φοβήθηκα ότι ο άντρας μου δεν θα γ@μ@σ@ ποτέ ξανά»

Με το στόμα ανοιχτό άφησε τους πάντες η...
Helen Mirenn στα «Gotham Independent Film Awards», το βράδυ της Δευτέρας. «Θα σας πω μια ιστορία για το πώς είναι να γ@μ@ς την βασίλισσα», είπε η Αγγλίδα ηθοποιός η οποία έχει πάρει και Όσκαρ, αφήνοντας άφωνο το κοινό που την παρακολουθούσε. 

Προφανώς μιλούσε για τον ρόλο της Ελισάβετ στην ταινία «The Queen» το 2006 ο οποίος της χάρισε και το αγαλματίδιο. «Όταν η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά στη Βενετία, δεν την είχαμε δει, ούτε, εγώ ούτε ο άντρας μου, Taylor. 

Στην πρώτη σκηνή γυρίζω και κοιτάζω και επικρατεί απόλυτη ησυχία στο σινεμά. Ο άντρας μου αρχίζει να γελά δυνατά! Γέρνω προς το μέρος του και του λέω “Aγάπη μου, πιστεύεις ότι θα με γ@μήσεις ποτέ ξανά;”».
entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις