ΣΙΝΕ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Χριστιάνα 20 ετών:Τελικά μου άρεσε!! Ξαφνικά ο καθηγητής μου έκλεισε τα μάτια και άρχισε να…

Η Χριστιάνα ήταν πάντα το κορίτσι που ήταν κάθετο στην απιστία, κατηγορούσε όσους δεν τιμούσαν την σχέση τους και στην ηλικία των...
20 ετών είχε μέχρι εκείνο το διάστημα τέσσερις σχέσεις από τις οποίες οι 3 ήταν ολοκληρωμένες.

Η τελευταία της ήταν με ένα παιδί 23 ετών με τον οποίο είναι ζευγάρι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Σπουδάζει δημόσιες σχέσεις σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Λευκωσίας.



«Η ζωή μου άλλαξε από την πρώτη μέρα που μπήκα στην τάξη ιδιωτικού πανεπιστημίου της Λευκωσίας και αντίκρισα τον καθηγητή σε ένα από τα μαθήματα που είναι ηλικίας 30-35. Το βλέμμα του ένιωσα να τρελαίνει το μυαλό μου χωρίς βέβαια να φανταζόμουν την εξέλιξη αυτής της σχέσης» μας γράφει η ίδια. Ήταν Τετάρτη όπως μας περιγράφει απόγευμα Οκτώβριος του 2014. Εκείνος μπήκε στην τάξη για το πρώτο μάθημα της σεζόν.

«Όταν τον είδα κόμπλαρα. Δεν είναι τόσο όμορφος όσο πιστεύετε διαβάζοντας αυτά που σας γράφω. Είχε όμως το κάτι που με τράβηξε επάνω του». Ποτέ βέβαια δεν έδειξε κάτι η Χριστιάνα. «Του έριχνα κάποια περίεργα χαμόγελα πολλές φορές είτε στην τάξη είτε όταν τον έβλεπα αραιά στην καντίνα είτε στο χώρο του πανεπιστημίου ωστόσο σε καμιά περίπτωση δεν μου έδωσε την εντύπωση ότι ανταποκρινόταν.

Και εγώ για να πω την αλήθεια αν και τον γούσταρα το έκανα για πλάκα. Είχα σχέση όπως σας είπα αλλά η ιδέα να κάνω “ερωτικά πειράγματα” στον καθηγητή μου που φαινόταν και λίγο ντροπαλούλης με εξίταρε». Η σεζόν κύλησε και τον Μάιο που τελείωνε αποφάσισαν να κάνουν ένα πάρτυ όλοι οι φοιτητές.

«Παρέλειψα να σας πω ότι εκμυστηρεύτηκα στην κολλητή μου ότι έχω ένα καθηγητή που γουστάρω. Εκείνη δεν ήταν στο πανεπιστήμιο όπου φοιτώ επομένως δεν τον είδε ποτέ από κοντά. Παρά μόνο όταν πήγαμε μια μέρα Φεβρουάριος νομίζω ότι ήταν για φαγητό σε εστιατόριο της Λευκωσίας και τον είδαμε με μια κοπέλα, (δεν ξέρω αν είναι η κοπέλα του ή γυναίκα του) κι εκείνη μου έκανε πλάκα ότι ο καθηγητής μου συνεχώς με κοιτούσε».

Την ημέρα του πάρτυ ήρθε κι εκείνος . Ήταν για αρκετή ώρα με όλους τους φοιτητές . Το αγόρι της Χριστιάνας δεν την συνόδευσε. Μαζί της ήταν η κολλητή της φίλη που θέλοντας να κάνει πλάκα λέει στον καθηγητή “Εσείς είστε ο κος. @@@@ που μου είπε τα καλύτερα για εσάς και πως λατρεύει το μάθημα σας και είστε ο καλύτερος”. « Ο καθηγητής που όπως σας είπα είναι λίγο ντροπαλός κόμπλαρε για λίγο και χαμογελώντας είπε “Η Χριστιάνα είναι από τις καλύτερες μαθήτριες μου όταν δεν παίζει στο μάθημα με το κινητό της”.

Η δίλεπτη κουβέντα τους έγινε χωρίς να το καταλάβουν σχεδόν μιας ώρας συζητώντας διάφορα θέματα με την Χριστιάνα να πιέζει τον καθηγητή της να πιεί αρκετό ποτό λέγοντας του συνέχεια πως είναι το πάρτι τους και να διασκεδάσει. Κουβέντα στην κουβέντα και λίγο ζαλισμένη από το ποτό του πετάει πως από την πρώτη μέρα που μπήκε στην τάξη τρελάθηκε μαζί του. Αυτός χαμογελούσε και της έκανε πλάκα πως αν ήταν στην ηλικία του σίγουρα θα την φλέρταρε . «Οι μικρές είναι πολύ καλύτερες» του απάντησε η Χριστιάνα προκαλώντας τον να την φλερτάρει. Εκείνος έδειχνε να ανταποκρίνεται αλλά συνέχιζε να το παίζει ντροπαλός.

«Αφού δεν είμαι αρκετά όμορφη για εσάς καλύτερα να πηγαίνω να μην σας ενοχλώ. Σπατάλησα αρκετό χρόνο σας» του είπα και γυρνώντας να φύγω μου είπε «Ελπίζω να μην οδηγείς» και εγώ του είπα «Δεν θα οδηγήσω μόνο εάν με πάτε εσείς στο σπίτι . Μου εξήγησε πως εάν κάποιος μας έβλεπε να φεύγουμε μαζί την επόμενη μέρα θα είχε πολύ σοβαρό πρόβλημα στην δουλειά του και θα μας κουτσομπόλευε όλο το πανεπιστήμιο.

Εγώ του πρότεινα να περπατήσω πιο πάνω από το πανεπιστήμιο και να μπω στο αυτοκίνητο του. Με γούσταρε κι εκείνος αλλά φοβόταν να το πεί. Το καταλάβαινα από τον τρόπο που πλέον μου μιλούσε». Έτσι κι έγινε η Χριστιάνα πήγε δυο δρόμους πιο πάνω από το πανεπιστήμιο κι έστειλε μήνυμα στην φίλη της πως δεν θα φύγει μαζί της. «Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο ξάπλωσα στο κάθισμα και τον ρώτησα αν έχει κοπέλα απαντώντας μου πως όχι. Του χαίδεψα το χέρι κι εκείνος ανταποκρίθηκε. Του ζήτησα να πάμε στο σπίτι του.

Με πήγε και από το ασανσέρ αρχίσαμε να φιλιόμαστε. Έμεινα εκεί και κοιμήθηκα. Το κάναμε 3 φορές. Με έδεσε, μου έκλεισε τα μάτια μέχρι και με παγωτό με άλειψε. Άλλος άνθρωπος σας λέω. Το πρωί όταν ξύπνησα κάναμε μπάνιο μαζί και έφυγα. Από τότε τον συνάντησα άλλες 4 φορές. Πάντα περνάω υπέροχα αν και νιώθω τύψεις για το αγόρι μου το σέξ με τον καθηγητή μου είναι διαφορετικό. Δεν έχει καμιά απαίτηση ο καθηγητής μου και αυτό μου αρέσει. Όποτε μπορούμε και οι δυο θα βρισκόμαστε μέχρι αν βαρεθούμε ο ένας τον άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις