ΣΙΝΕ

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Πασίγνωστος τραγουδιστής: «Αποπειράθηκαν να με βιάσουν και το έβαλα στα πόδια»


Πώς τα χρόνια που έζησε ως παιδί κάθε άλλο παρά ανέμελα και ξέγνοιαστα ήταν, εξομολογήθηκε στην εκπομπή... του Θέμου Αναστασιάδη ο Τέρης Χρυσός.

«Όταν ήμουν πολύ οκτώ χρόνων τα πράγματα για εμένα και την οικογένειά μου ήταν δύσκολα. Βγήκα λοιπόν στην Τρούμπα και πούλαγα φιστίκια στον Αμερικάνικο στόλο. Όταν έγινα δέκα ετών με φωνάζανε οι κοπέλες, του καμπαρέ και μου έλεγαν να τους πω ένα τραγουδάκι» θυμήθηκε ο τραγουδιστής, ενώ αποκάλυψε και την πιο δύσκολη στιγμή που έζησε!

«Κάποια στιγμή με ξεμονάχιασαν δύο διερμηνείς και αποπειράθηκαν να με βιάσουν. Στην αρχή μου έπιαναν τα πόδια και εγώ επειδή ήμουν διάβολος από μικρός το κατάλαβα αμέσως τι ήθελαν. Το έβαλα στα πόδια και κάλεσα και την αστυνομία».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις