ΣΙΝΕ

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Πασίγνωστος τραγουδιστής σε τραγική κατάσταση: «Για να ζήσω, αναγκάστηκα να πουλήσω…»

Για τα δύσκολα παιδικά χρόνια και την περίοδο που πουλούσε παντόφλες και παπούτσια για να ζήσει μίλησε ο τραγουδιστής σε συνέντευξή του.

«Σπούδαζες ή μάθαινες μια τέχνη. Διάλεγες ένα επάγγελμα που θα φέρει χρήματα στην οικογένεια. Όλοι έφερναν τότε το βδομαδιάτικό τους στη μάνα και το μοίραζε. Πέντε αδέλφια ήμαστε και ήμουν ο μικρότερος. Από τα 14 δουλεύω. Πωλητής υποδημάτων σε κατάστημα. Φώναζα στην πόρτα “ορίστε, περάστε”. 

Στην οδό Σολωμού, στα παντοφλάδικα. Κιβώτια στον ώμο κουβαλούσα για να στείλουμε στην επαρχία παντόφλες και σπαρπίνια. 

Ο αδελφός μου ήταν βαφέας αυτοκινήτων και μου άφησε στα 16 το μαγαζί, όταν μπήκε να υπηρετήσει, είχα κι έναν υπάλληλο. Έπαιρνα 50 δραχμές βδομαδιάτικο, μου άφηνε η μάνα μου 6, να δω με τα 5,5 δύο έργα στο σινεμά και με τη μισή δραχμή να πάρω σπόρια. Δεν υπήρχε άνεση», είπε ο Πασχάλης στο Πρώτο Θέμα.
athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις