ΣΙΝΕ

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Σταμάτα να γκρινιάζεις!

Ήρθε η ώρα να ακουμπήσεις το κεφαλάκι σου στον ώμο μου και να με αφήσεις να σου πω όλη την αλήθεια.

Σε προετοιμάζω.

Μην τρομάξεις και μην απογοητευτείς, εμείς είμαστε φιλαράκια.

Δεν είπαμε ότι μαζί θα γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι;

Άκουσέ με προσεκτικά λοιπόν και breath in-breath out, όπως λένε στο χωριό μου.

Σε έχω βαρεθεί. Ναι, καλά άκουσες, με κούρασες.

Βαρέθηκα να σε ακούω να παραπονιέσαι και για να μη βαρεθείς κι εσύ τον εαυτό σου, ήρθα πρώτη και καταϊδρωμένη να σε προλάβω.

Παραπονιέσαι για τον καιρό…Όταν είναι καλός ζεσταίνεσαι κι όταν είναι άσχημος κρυώνεις!

Σκέφτηκες ποτέ ότι έχεις βάλει κι εσύ το λιθαράκι σου σε αυτή την κλιματολογική «ωορρηξία»;

Αφήνεις τον καιρό και παραπονιέσαι για τα λεφτά που δε σου φτάνουν…

Πίστεψέ με, πως κι ο Ωνάσης να ήσουν, πάλι δε θα σου έφταναν.

Άσε που πριν προλάβω να γυρίσω το κεφάλι μου από την άλλη, γκρίνιαξες ήδη γιατί δεν έχεις δουλειά.

Βρε τι σου είπα πριν λίγο; Κατέβασε λίγο ταχύτητα καλέ μου.

Δε σου λέω «Δουλειές υπάρχουν» αλλά κυνήγησέ το, δε θα σου έρθει ουρανοκατέβατη κι ούτε θα ξεκινήσεις από διευθυντής πολυεθνικής.

Ξέρω, ξέρω, έφαγες τα καλύτερά σου χρόνια στα θρανία, για να γίνεις λαντζέρης;

Ε, τι να κάνουμε, το ήξερε κανείς ότι θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα;

Κάνε την καρδιά σου πέτρα και κάντο κι αυτό.

Για να σου πιάσω όλη την ηλικιακή γκάμα, εσύ που είσαι πιο μικρός και βλέπεις το τέλος του κόσμου μπροστά σου, θα σου πω κάτι και βάλ’ το καλά στο μυαλουδάκι σου: Πιάσε τον ταύρο από τα κέρατα κι όταν έρθει αυτό το τέλος του κόσμου, είσαι έτοιμος να το αντιμετωπίσεις. Ξύπνα, η ζωή είναι μπροστά σου!

Κι αν έτυχε κι εσύ που έγειρες στον ώμο μου είσαι λίγο μεγαλύτερος σε ηλικία, σταμάτα να γκρινιάζεις -δεν δικαιολογείσαι λόγω γεροντικής άνοιας, 400 τα ‘χεις σε ξέρω εγώ- και ζήσε!

Όταν πας να «πέσεις» σκέψου εμάς τη νέα γενιά που δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα, εσύ τουλάχιστον κάτι έζησες.

Ας φτάσω τώρα και σε αυτό που σε απασχολεί περισσότερο τον τελευταίο καιρό…τις εκλογές.

Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια! Το καταλαβαίνω, είσαι δυσαρεστημένος ή αγανακτισμένος, αν προτιμάς.

Νομίζεις με τη γκρίνια θα αλλάξεις τον κόσμο; Εσύ ο ίδιος άλλαξες καθόλου τόσα χρόνια;

Δεν εννοώ εάν άλλαξαν οι συνήθειές σου, αλλά η νοοτροπία σου.

Σε ακούω που είσαι έτοιμος να μου πεις πως δε θα πας να ψηφίσεις.

Κάτσε βρε γλυκέ μου, έτσι εκφράζεις τη δυσαρέσκειά σου; Είσαι άβουλο ον;

Σε προλαβαίνω πριν μου πεις πως δε σε εκφράζει τίποτε.

Κάτσε λίγο…Ούτε ένας; Ένας, δε σου λέω δύο, αλλά ένας μωρέ!

Σταμάτα να γκρινιάζεις σκέψου λίγο καλύτερα και πήγαινε να ψηφίσεις.

Ο κόσμος δεν αλλάζει πίσω από έναν υπολογιστή και μια τηλεόραση.

Μην αποποιείσαι των ευθυνών σου, τίποτε άλλο δε μας νοιάζει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις