ΣΙΝΕ

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΛΛΗΣ - "ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ" digital single

Ο Κωνσταντίνος Ράλλης μετά την επιτυχία "Το κορίτσι που περίμενα",ντουέτο με τον Άγγελο Μιχαήλ που για 4 μήνες ήταν στο TOP 60 του...
Media Inspector επιστρέφει με ένα τραγούδι που θα κάνει αίσθηση από το πρώτο του κιόλας άκουσμα! 

Το digital single "Σπάνε Τα Νεύρα Μου" σε στίχους του Κωνσταντίνου Ράλλη και μουσική του Άγγελου Μιχαήλ,θα το τραγουδήσουμε δυνατά όλοι, θα γίνει σλόγκαν,θα το χορέψουμε και θα αρέσει πολύ, γιατί εκτός από ωραίο τραγούδι είναι και κάτι που βιώνουμε στη ζωή μας όλοι καθημερινά σε πολλά επίπεδα...Σπάνε τα νεύρα μας κάθε λεπτό!!! 

Είναι ένα ιδιαίτερο μοντέρνο τσιφτετέλι, που έρχεται να μας ξεσηκώσει και να κλέψει τις εντυπώσεις, γιατί το αναδεικνύει με την φωνή του και την ερμηνεία του ο Κωνσταντίνος Ράλλης. 

Τo single "Σπάνε τα νεύρα μου" κυκλοφορεί απο την JUNIOR BOY music στις 14 Νοεμβρίου. 

ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!

Στίχοι / Lyrics
couple 1
Τώρα μπροστά σου θα μιλήσω
Όχι δε θα βρίσω απλά θα σου τα πω
Είσαι μαρτύριο μεγάλο
Χάνω το καιρό μου άλλο δε μπορώ
Θέλω να πω,πως υποφέρω
Γιατί είμαι δίπλα σου κι εγώ απορώ Refren
Φύγε μακρυά μου δε σε αντέχω
Σπάνε τα νεύρα μου κάθε λεπτό
Είσαι πληγή που μέσα μου καίει
Μ΄έχεις κουράσει δε σ΄αγαπώ
Πρέπει να φύγεις να ηρεμήσω
Ζήτημα χρόνου να σε βγάλω απ’το μυαλό
Πρέπει να φύγεις αλλού θα πάω
Έχω δικαίωμα τη τύχη μου να βρω


couple 2
Φύγε να βρω την ηρεμία
Λάθος η χημεία και πάλι θα σου πω
Είσαι μαρτύριο μεγάλο
Χάνω τον καιρό μου τέρμα ως εδώ
Θα σ’αρνηθώ, έχω το θάρρος
Μ΄ένα αντίο ν΄απαλλαγώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις