ΣΙΝΕ

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Πάθαμε πλάκα: Δεν θα πιστεύετε ποιου πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού είναι κόρη αυτή η κουκλάρα! (Φώτο)

Κούκλα και με πολύ ιδιαίτερο όνομα!

O Γιάννης Μποσταντζόγλου και η Δήμητρα Παπαδήμα έχουν φέρει στον κόσμο μια κόρη, η οποία αποφάσισε να μην ακολουθήσει τα δικά του βήματα στα επαγγελματικά της.

Η νεαρή Θαλασσινή (μα τι ωραίο όνομα!) σπουδάζει δημοσιογραφία και δηλώνει πολύ δεμένη με τους γονείς της, με τους οποίους μοιράζεται τα πάντα.

Για τον πατέρα της, έχει δηλώσει:

”Ακόμη και σήμερα του αρέσει να μου κάνει δώρα, είναι πολύ δοτικός. Τελευταία μου φέρνει συνέχεια ματάκια και βραχιολάκια .Είναι σπάταλος! Ώρες ώρες είναι σαν μικρό παιδί, παρόλο που έχει αυτό το αυστηρό που κάποιους τους τρομάζει.

Στην πραγματικότητα του αρέσει να κάνει τους άλλους χαρούμενους. Είναι τρυφερός, αλλά και απρόβλεπτος. Μπορεί να του πω κάτι και να τον δω να συγκινείται και σε λίγα λεπτά να διαφωνήσουμε για κάτι και να… σκοτωθούμε!

Ωστόσο πάντα τα ξαναβρίσκουμε. Ο μπαμπάς είναι πάντα εκείνος που θα βρει μια αφορμή για να με τσιγκλήσει για να χαμογελάσω και να με πάρει αγκαλιά. Εγώ νομίζω ότι έχω το πείσμα της μαμάς μου και εκδηλώνω δύσκολα τα συναισθήματα μου”.

Lady Like

Δεν υπάρχουν σχόλια: