ΣΙΝΕ

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Στέλλα Μπεζεντάκου: «Μου έχουν γίνει δύο προτάσεις γάμου από πολύ πλούσιους κυρίους»

Όμορφη, χωρίς να έχει την ανάγκη από υπερβολικά φτιασίδια, η Στέλλα Mπεζαντάκου απολαμβάνει να ξυπνάει το πρωί και να φτιάχνει καφέ για τον σύντροφό της, ν' ασχολείται με τις δουλειές του σπιτιού και ν' ανταλλάσσει συνταγές μαγειρικής με τις φίλες της.
«Αυτά κάποτε τα κορόιδευα, αλλά σε αυτά κρύβεται η πραγματική ευτυχία» μας λέει και αποκαλύπτει: «Μου έχουν γίνει δύο προτάσεις γάμου από πολύ πλούσιους και γνωστούς κυρίους. Είχα σχέση μαζί τους και μου πρόσφεραν ότι τους ζητούσα. Ταξίδια, κοσμήματα, μια ονειρεμένη ζωή. Αν ήθελα, σήμερα θα είχα δέκα υπηρέτες, αλλά δεν ήμουν καψούρα μαζί τους. Μου τελείωνε γρήγορα ο έρωτας. Ευτυχώς εκεί υπερίσχυσε το συναίσθημα, αλλιώς θα ήμουν η πλούσια κυρία του κυρίου, με τα ψυχιατρεία δίπλα μου. Πόσους τέτοιους γάμους δεν έχουμε δει... Να μη σας πω για τους παντρεμένους δήθεν σοβαρούς κυρίους με τις υποτιθέμενες τέλειες σχέσεις και οικογένειες, που μου έταζαν τον ουρανό με τ’ άστρα για να είμαστε μαζί».
πηγή: espresso 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις