ΣΙΝΕ

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Έχω να μιλήσω με τον αδελφό μου το Γιώργο, 30 χρόνια

Πάνω από 30 χρόνια έχει να μιλήσει με τον αδερφό του, Γιώργο, ο Βάιος Μαργαρίτης. 
Ο αδελφός του γνωστού καλλιτέχνη, είπε, μιλώντας στην Espresso:...
"Εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουμε καμία σχέση με τον αδελφό μου. Γεγονός που οφείλεται σε μία οικονομική ρήξη, η οποία δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '70".

Όπως εξηγεί ο Βάιος Μαργαρίτης, όλα συνέβησαν όταν την περίοδο 1978 - 1979, ο Γιώργος Μαργαρίτης άνοιξε ένα μπουζουξίδικο στη Γλυφάδα, την Ανεμώνα. Επειδή δεν μπορούσε να βγάλει άδεια στο όνομά του, ζήτησε από τον Βάιο να μπει μπροστά με αποτέλεσμα να βρεθεί πνιγμένος στα χρέη.

"Ο Γιώργος κατά καιρούς άνοιγε διάφορα νυχτερινά μαγαζιά, αλλά γι' αυτό το μαγαζί, για λόγους που δεν θέλω να πω, δεν μπορούσε να πάρει άδεια. Εγώ που τότε ήμουν 28 χρονών δεν του έφερα αντίρρηση όταν μου ζήτησε να βγει η άδεια στο όνομά μου. Έτσι, τρία χρόνια μετά έφαγα μεγάλο λούκι με χρέη στην Εφορία, στο ΙΚΑ, μέχρι και ένταλμα σύλληψης είχα στην πλάτη μου. Για μια δεκαετία δούλευα για να πληρώνω τα χρέη του μαγαζιού. Τα καλύτερα μου χρόνια είχα να ασχοληθώ με τα χρωστούμενα του... κυρίου και όχι να αφοσιωθώ στην καριέρα μου. 
Ε, από τότε δεν μιλάμε", σημειώνει ο Βάιος Μαργαρίτης.

svouranews
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις